Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 maja 2015

Audi R8

http://www.audi.pl/content/dam/ngw/brand/design_studies0/audi_r8_v12_tdi_concept/content_images/r8080014_large_0.jpg
Audi R8 - samochód sportowy produkowany przez niemiecki koncern Volkswagen AG pod marką Audi od 2006 roku. Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem do produkcji drugiej generacji pojazdu.
Model wytwarzany jest przez spółkę-córkę koncernu, firmę quattro GmbH, specjalizującą się w budowie samochodów wyczynowych oraz sportowych wersji (RS) modeli seryjnych Audi.
Audi R8 I przed liftingiem
Audi R8 I Spyder
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0a/2014_Audi_R8_V10_plus.jpg/1024px-2014_Audi_R8_V10_plus.jpg
Audi R8 V10 Plus coupe
Tył R8 Spyder po liftingu
Audi R8 I − samochód sportowy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2006 roku.
W 2008 roku samochód zdobył tytuł World Performance Car of the Year, dwa lata później ten sam tytuł zdobyła wersja R8 V10.
Audi R8 Spyder po liftingu
Audi R8 II po raz pierwszy zostało oficjalnie zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 roku.
Stylistycznie pojazd nawiązuje zarówno do pierwszej generacji modelu oraz do obecnie produkowanych przez markę pojazdów. Konstrukcję pojazdu usztywniono i odchudzono. Auto zostało zbudowane na ramie przestrzennej zbudowanej z aluminium i tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknami węglowymi.
Pojazd otrzymał podobnie jak trzecia generacja modelu TT spłaszczoną atrapę chłodnicy, nowe reflektory laserowe ze światłami do jazdy dziennej oraz wirtualną deskę rozdzielczą (virtual cockpit) z ekranem ciekłokrystalicznym o przekątnej 12,3 cala na której wyświetlać można tradycyjne wskaźniki albo inne informacje, np. komputer pokładowy, system multimedialny, mapę nawigacji. Panelem klimatyzacji kierowca sterować może za pomocą pokręteł umieszczonych w nawiewach.
 Audi R8 II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz