Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 kwietnia 2015

BMW 5 Gran Turismo

BMW 5 GT
BMW 5 Gran Turismo (F07) – pierwszy model BMW segmentu PAV (Progressive Activity Vehicle). Bazuje na podwoziu serii 7 (F01). BMW 5 Gran Turismo rozszerza paletę serii 5 o nowa formę w wyższej klasie średniej łącząc zalety komfortu limuzyny, wszechstronności SAV (Sport Activity Vehicle) i klasycznego Gran Turismo. Nadwozie charakteryzuje się rozciągniętą sylwetką, linią dachu typową dla coupé, pozbawionymi ramek szybami w drzwiach oraz światłami do jazdy dziennej w technologii LED. Bagażnik otwierany jest na dwa sposoby jak w sedanie albo razem z szybą – jak w liftbacku. Wnętrze oferuje dużą przestrzeń – na nogi jak w serii 7, na głowę jak w X5. Pojemność bagażnika można regulować – ze standardowych 440 l do 590 l poprzez przesunięcie tylnych siedzeń o 10 cm albo do 1700 litrów poprzez całkowite złożenie tylnych siedzeń.
Auto oferowane jest w czterech wersjach silnikowych – sześciocylindrowa jednostka benzynowa o pojemności trzech litrów z turbodoładowaniem i systemem Valvetronic osiągająca moc 306 KM, benzynowe V8 z podwójnym turbo osiągające 407 KM oraz trzylitrowy silnik wysokoprężny o mocy 245 KM, który w wersji z podwójnym doładowaniem osiąga moc 299 KM. Wszystkie silniki spełniają normę EURO 5. Silniki połączone są z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów znaną z nowej 760i. Auto standardowo wyposażone jest w iDrive z ekranem 10,2 cala, tylne samopoziomujące się zawieszenie, opony typu runflat, halogeny, światła hamowania pulsujące przy dużej intensywności hamowania czy automatyczną klimatyzację. Opcjonalnie auto można m.in. wyposażyć w panoramiczny szklany dach, , bi-xenony, funkcję doświetlania zakrętów, czterostrefową klimatyzację, nawigację satelitarną z twardym dyskiem (12 GB wolnego miejsca na muzykę w formacie MP3), złącze USB, system DVD z tyłu, Head-Up Display – wyświetlający dane i komunikaty na przedniej szybie oraz elektrycznie chowany hak holowniczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz