Peugeot 407 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez koncern PSA pod marką Peugeot w latach 2004 - 2010. W 2008 roku samochód przeszedł bardzo delikatny facelifting.
Model ten od razu odniósł olbrzymi sukces handlowy, stając się
najbardziej popularnym samochodem tej klasy w Europie. W 2005 roku nadal
pozostawał w ścisłej czołówce, plasując się bezpośrednio za BMW 3 i Audi A4 (sprzedaż była na wyższym poziomie niż w przypadku Mercedesa-klasy C i nowego VW Passata). 407 swoje niewątpliwe powodzenie zawdzięcza:
- wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa (do 9 poduszek powietrznych, ESP nowej generacji; EuroNCAP: 5 gwiazdek za ochronę pasażerów, 2 pieszych, i 4 dzieci - zarówno sedan, SW i Coupé)
- nowatorskiej budowie zawieszenia, przejętej z samochodów wyczynowych
(przód: trójkątne wahacze poprzeczne, tył: zawieszenie wielowahaczowe +
system zmiennej amortyzacji AMVAR - oferowany standardowo do silników
V6), gwarantującej pewne właściwości jezdne oraz ponadprzeciętny komfort
resorowania
- nowoczesnym, dynamicznym i oszczędnym dieslom HDi
- bogatemu wyposażeniu,
- wysokiej jakości wykonania
- funkcjonalnemu wnętrzu
407 to samochód, który otrzymał wiele tytułów i wyróżnień:
- finalista konkursu „Car of The Year 2005"
- „Auto-Moto Lider 2004” (kat. premiera motoryzacyjna)
- najlepszy samochód roku według Am&s (kat. D) we Francji (2005, 2007)
- Auto nr 1 2005 według Auto Bild Group: Chorwacja, Finlandia, Francja, Słowacja i Ukraina
- finalista „Auto 1 of Europe 2005”
- nagroda organizacji Tatcham za najlepiej zabezpieczony samochód
przed kradzieżą i włamaniem (kategorie: wyższa średnia – Peugeot 407
Executive, sportowy – Peugeot 407 Coupe)
|
Peugeot 407 kombi |
|
Peugeot 407 Coupe |
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz